چهار گزینه احتمالی مدیرعاملی مس کرمان مشخص شدند ، مرفاوی برای گرفتن حقوقش استعفایش را پس گرفت؟!
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

در حالی که بعد از بازی مس برابر فجر صمد مرفاوی سرمربی تیم مس کرمان رسما از سمت خود استعفا کرد اما برخی منابع از پس گرفتن استعفای مرفاوی جهت دریافت تمام رقم قرارداد خود صحبت می کنند.

شبکه ایران- پس از آنکه داوری رئیس هیات مدیره باشگاه مس ساعاتی بعد از باخت تیم مس مرفاوی و نژادزمانی را اخراج کرد گفته می شود مربی سابق تیم مس اعلام کرده است که کتبا استعفا نمی دهد تا با اخراجی تلقی شدن او، بتواند رقم کامل قراردادش را دریافت کند.

این اتفاق دقیقا چند سال قبل هم در کرمان رخ داد و فرهاد کاظمی بعد از آنکه در کنفرانس مطبوعاتی از مس استعفا کرد حاضر نشد کتبا آن را امضا کند تا هم رقم قرارداد خود را کامل دریافت کند و هم با طرح استعفا افکار مردم را به سمتی دیگر هدایت کند! باید دید صمد مرفاوی هم همین رویه را در پیش گرفته است یا او روی استعفایش تاکید دارد.

خبر دیگر از مس اینکه سه گزینه احتمالی مدیرعاملی باشگاه مس مطرح شده اند. نصرالله گنجعلی خانی رئیس سابق تربیت بدنی کرمان که در تصمیم گیری های اخیر مس نقش مهمی را ایفا می کرد، مراد حاج جعفری رئیس فعلی هیات فوتبال کرمان وعبدالرضا برهانی نژاد که گفته می شود بعد از اتفاقات باشگاه مس با اولین پرواز خود را به تهران رسانده است! و حمید نیک نفس که در این مواقع معمولا نام او به عنوان یکی از گزینه های همیشگی مطرح است گزینه های مدیرعاملی جدید مس محسوب می شوند.

برای سمت سرمربیگری مس هم اگر فیلیمینگ نتواند تیم را از بحران خارج کند تلاش ها از همین امروز برای رفع مشکل فیروز کریمی برای نشستن برروی نیمکت یک تیم لیگ برتری آغاز شده است! کریمی و البته کربکندی و تارتار و کمالوند جدی ترین گزینه داخلی مسی ها هستند. البته هیچ بعید نیست مسی ها دست به کار شوند و با آوردن یک نام بزرگ خارجی شوکی اساسی به تیمشان بدهند!



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت11:21---5 شهريور 1390
عجب!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان